Een initiatief van 5 unieke restaurants uit het noorden van Friesland. Omdat ze vinden dat lekker eten samen gaat met een unieke ervaring, staken ze de koppen bij elkaar. Ze bedachten 'Eet Uniek'. 5 unieke eet ervaringen op 5 unieke locaties.

 
 

Huisstijl

Het concept "Eet Uniek" moest een gezicht krijgen. En zichzelf uitleggen. Het cijfer 5 staat als beeldmerk symbool voor de vijf unieke restaurants. De lijnen waaruit de 5 is opgemaakt, vormen ook het grid voor het woordmerk.

 
 

stempelkaart

De stempelkaart verbindt de 5 restaurants in dit concept. Door bij ieder restaurant een unieke stempel te bemachtigen, wacht op het eind van de rit een bijzonder unieke ervaring.

 

responsive website

De sterke basis van dit concept is de website. Het is belangrijk dat deze voor iedereen optimaal toegankelijk is. En dus responsive is. Alle middelen sturen de doelgroep richting dit online platform waar alles duidelijk wordt. Hier vind je informatie over het concept "Eet Uniek" en over de 5 deelnemende restaurants. Om vervolgens direct tot actie over te gaan. Reserveren bij één van je unieke ervaringen.

facebook

Bijna 10.000.000 Nederlanders hebben een Facebookaccount. Met de mogelijkheid om specifiek per doelgroep te adverteren, maakt dit Facebook het perfecte medium om je initiatieven te promoten. Zo ook voor "Eet Uniek.

bel, mail, visit

Bel, mail of kom langs. Dan kijken we samen wat jouw merk of product nodig heeft. En hoe we dit zo efficiënt mogelijk kunnen realiseren.